امسال 63 شركت در جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی شركت كردند
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'محمد علی بساق زاده' روز شنبه در نشستی خبری افزود: 26 شركت تولیدی، هفت شركت پشتیبانی و خدماتی، 11 شركت طراحی و 19 شركت تامین كننده و سازنده تجهیزات برای شركت در این جشنواره ثبت نام كردند كه توسط 120 ارزیاب و 63 نفر از فعالان صنعت پتروشیمی در قالب 63 گروه ارزیابی شدند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را 16 اسفند ماه جاری عنوان كرد و ادامه داد: شركت های برتر صنعت پتروشیمی بر اساس سه سطح تعریف شده تندیس، تقدیرنامه و تعهد به تعالی معرفی خواهند شد.

به گفته وی، این جشنواره امسال از نظر كمی و كیفی رشد خوبی داشت و 20 شركت بیشتر از سال قبل ثبت نام كردند و امید است كه با نهادینه كردن فرهنگ تعالی و ارج نهادن به سازمان های متعالی توسعه صنعت پتروشیمی ایران روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

بساق زاده اظهار كرد: معیار ارزیابی شركت های تولیدی و خدماتی شامل 9 معیار ارزشمند است كه عبارتند از رهبری استراتژیك، كاركنان، شركت ها و منابع، فرایندها، محصول ها و خدمات، نتایج مشتریان، نتایج كاركنان، نتایج جامعه و نتایج كلیدی هستند.

به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم و با حضور مقام های ارشد وزارت نفت، اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه صنعت پتروشیمی و مسئولان فعال در حوزه پتروشیمی 11 اسفند سال گذشته برگزار شد و امسال هم پتروشیمی مارون میزبان این جشنواره است.

اقتصام**9189**1594





:: برچسب‌ها: زمستان , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: